Home
 026-3031950        info@acarethuiszorg.nl

Het cliëntvriendelijke beleid van Zilveren Kruis!

×

Foutmelding

  • Notice: Trying to access array offset on value of type bool in eval() (regel 10 van /home/deb586/domains/acarethuiszorg.nl/public_html/modules/php/php.module(80) : eval()'d code).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type null in eval() (regel 10 van /home/deb586/domains/acarethuiszorg.nl/public_html/modules/php/php.module(80) : eval()'d code).

  Zilveren Kruis maakt het zijn verzekerden die kiezen voor een ongecontracteerde aanbieder extra moeilijk. Volgens de klantensercvice kan de ongecontracteerde zorgaanbieder een betalingsovereenkomst afsluiten met Zilveren Kruis. Dat antwoord krijg je keurig per email toegestuurd. Wel zo makkelijk voor de verzekerde. De zorgaanbieder kan dan via VECOZO de declaraties indienen. Dat kan bij VGZ en ONVZ toch ook. Maar de afdeling die daar over gaat geeft door dat het momenteel niet mogelijk is om een betalingsovereenkomst af te sluiten. Wanneer dan wel? Ook verwerken zij geen akte van cessie.  Dat staat prominent op de website. En dat terwijl de rechter hierover al een oordeel geveld heeft in 2016 dat verzekeraars hun verzekerden niet mogen verbieden om middels een akte van cessie hun vordering over te dragen. Het is namelijk altijd mogelijk om een vordering over te dragen.

Nog meer hinderpalen te bedenken directie van het Zilveren Kruis?  Lage tarieven, minder dan 75% van het NZA tarief?  Akte van cessie weigeren, geen betalingsovereenkomsten meer afsluiten omdat er al zoveel ongecontracteerde zorgaanbieders zijn? Waarom denkt u dat uw verzekerden zich wenden tot ongecontracteerde zorgaanbieders? Het zou interessant zijn om deze vraag beantwoord te krijgen. Misschien omdat onze cliënten, uw verzekerden tevreden zijn over de zorg die zij ontvangen? Omdat wij op Zorgkaart Nederland gemiddeld hoger dan een 9 scoren? Omdat wij uitsluitend via mond tot mond reclame binnen een jaar meer dan 200 vragen voor thuiszorg binnenkrijgen?

Wat fijn voor u dat u de grootste verzekeraar bent in Nederland. In 2016 bent u al erg veel klanten kwijtgeraakt en zijn er verliezen geleden op de zorg. Wij snappen dat wel.

Wilt u graag uw klanten houden en misschien zelfs wel meer klanten krijgen? Misschien komt u tot het inzicht dat u juist klanten krijgt als u hen goed bediend en u zich aan de regels houdt.